English Türkçe

تیوب قرص جوشان

 

تا قبل از سال 1387 تیوب قرص جوشان تنها از طریق واردات تامین می شد؛ شرکت آراپوش گستر به عنوان اولین تولید کننده داخلی و با رعایت کلیه استانداردهای لازم شامل استاندارد ملی ایران، GMP ،IFDA (نشان سیب سلامت)  خط  تولید تیوب قرص جوشان را راه اندازی نمود و به مرور توانست سهم واردات را به صفر برساند. در حال حاضر آراپوش گستر دارای سهم عمده بازار در تامین تیوب های قرص جوشان با بالاترین تنوع می باشد. ظرفیت تولید روزانه در حال حاضر ۱۰۰۰۰۰ عدد در روز است که همچنان بیشترین ظرفیت تولید در ایران محسوب می شود.

برحسب نیاز مشتریان امکان ارایه اندازه های مختلف برای آراپوش وجود دارد، اما به طور استاندارد سه قطر 22 با ارتفاع 78، 36 با ارتفاع 96 و 27 با سه ارتفاع 86، 138 و 175 میلیمتر بیشترین سهم تولید و سفارشات تیوب های قرص جوشان را تشکیل می دهد. درب های حاوی سیلیکاژل در دو نوع با/بدون اسپیرال قابل تولید است.

هر چند نام این محصول تیوب قرص جوشان است ولی علاوه بر قرص جوشان هر محصول خوراکی دیگری که نیاز به محافظت در برابر رطوبت و بسته بندی استوانه ای دارد مانند انواع شکلات یا آدامس را می توان در این ظروف بسته بندی کرد. با توجه به توانایی شرکت آراپوش گستر در چاپ با کیفیت روی این ظروف شرایط بسته بندی مناسب برای انواع محصولات از این دست فراهم می شود.

 

 

 

تنوع درب و بدنه قرص جوشان

کپ (درب) تیوب قرص جوشان آراپوش دارای محفظه سیلیکاژل است و قابلیت تولید با/بدون اسپیرال را داراست. همچنین با استفاده از مستربچ (Master Batch) امکان تولید درب های رنگی فراهم است. برای محافظت از سیلیکاژل موجود در درب ها و ماندگاری بیشتر، درب های تیوب قرص جوشان با بسته بندی ویژه ای ارسال می شوند. در این بسته بندی از پاکت های چند لایه آلومینیومی به صورت پلمب شده استفاده می شود که درون کارتن های 5 لایه قرار داده می شوند. این شیوه شرایط نگهداری بهداشتی را به حداکثر می رساند و از نفوذ رطوبت و آلاینده ها جلوگیری می کند.  

درب هاب قرص جوشان سیلیکاژل دار با و بدون اسپیرال

         
ظرف قرص جوشان آراپوش گستر قطر 36 ظرف قرص جوشان آراپوش گستر قطر 27 ارتفاع 175 ظرف قرص جوشان آراپوش گستر ارتفاع 27 قطر 138 ظرف قرص جوشان آراپوش گستر ارتفاع 27 قطر 86 ظرف قرص جوشان آراپوش گستر قطر 22
۹۶ ارتفاع ۱۷۵ ارتفاع ۱۳۸ ارتفاع ۸۶ ارتفاع ۷۸ ارتفاع
قطر ۳۶ ۲۷ قطر ۲۲ قطر

 


 

ParallelImage

استاندارد ملی ایران

سازمان استاندارد ملی ایران به عنوان متولی بازرسی فنی و کیفی کالاهای ایرانی وظیفه تدوین استانداردهای ملی ایران ISIRI رادارا می باشد .استانداردهای ملی ویژگی های لازم در تولید یک فرآورده یا انجام یک خدمت را مشخص می نماید و در صورت وجود استاندارد برای محصول ، این استاندارد می تواند تشویقی یا اجباری باشد.موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تنها سازمانی در ایران است که بر طبق قانون می تواند استاندارد رسمی فراورده ها را تعیین و تدوین و اجرای آنها را با کسب موافقت شورای عالی استاندارد اجباری اعلام نماید.

GMP استاندارد

GMP مخفف (Good Manufacturing Practice(s به معنای شیوه های خوب تولید می باشد. گواهی GMP برگه ایست که صادر کننده آن با توجه به مکان و روند تولید محصول کارخانه پس از انجام بازدیدها و ممیزی های لازم، آن را اعطا می کند. GMP تضمین کیفیت برای حصول اطمینان از مطابقت فرایندهای تولید یک کارخانه با استانداردهای کیفیت است.

سازمان غذا و دارو

نشان IFDA توسط سازمان غذا و دارو صادر می شود و وظیفه نظارت بر آن نیز بر عهده این سازمان است. هدف تعهد در تامین و ارتقای سلامت مردم، امنیت غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی جامعه است. بر اساس قانون وزارت بهداشت، این گواهی برای مواد و فرآورده های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی تولید داخلی و وارداتی از ابتدای سال 1391 اجباری شد. این نشان به شرکت هایی اعطا می شود که کلیه استانداردهای تولید، نگهداری و توزیع را رعایت کرده باشند. توصیه کارشناسان بهداشت و سلامت استفاده از محصولاتی است که دارای نشان استاندارد وسازمان غذا و دارو باشند.