English Türkçe

کار و سازمان

چرا ما در انتخاب شغل درست ناتوانیم؟
بهترین شغل برای شما چیست؟ اگرچه معیارها و پارامترهای دقیق و تعریف شده‌ای برای آنچه افراد از شغل‌شان انتظار دارند وجود دارد، اما دلایل ما برای انتخاب شغل همیشه منطبق با این معیارها نیست؛ حتی وقتی که نسبت به این معیارها آگاهی داریم. توماس کومورا پریموزک (پروفسور روانشناسی بیزینس از دانشگاه کلمیبا) توضیح می‌دهد که چرا بیشتر انسان‌ها نمی‌توانند شغل درستی برای خودشان انتخاب کنند
ده مزیت فرآیند قالبگیری تزریقی
در این مطلب می خواهیم برخی از مزایایی که به روش قالبگیری تزریقی نسبت به سایر روشهای تولید انبوه قطعات پلاستیک برتری می دهد، اشاره کنیم.
چگونه با یک همکار بی‌انگیزه کار کنیم؟
تلاش برای انگیزه‌بخشی به کارکنان و درگیر کردن آن‌ها با شغل کافی نیست. اگر آمارها را بررسی کنیم متوجه می‌شویم در هیچ جایی از جهان، پیشرفتی در این زمینه حاصل نشده و حتی در دهه گذاشته روند سقوطی داشته است. به همین دلیل، مهم است که بدانید باید با افراد بی‌انگیزه به چه روشی تعامل کنید.
صنعت بسته بندی پر از شگفتی است!
درباره بسته بندی و صنعت بسته بندی می توانید دنیایی از شگفتی ها و خلاقیت را نظاره کنید. ببینید که چطور برندهای معتبر دنیا از این صنعت برای جلب توجه مشتریان خود بهره می‌برند.
ده تصمیم مهم برای شروع سال کاری جدید
بسیاری از افراد نسبت به برنامه‌ریزی شغلی در سال جدید بی‌اهمیت هستند، اما شما می‌توانید با تعیین اهداف جدید در سال پیش‌رو به سوی آینده‌ای که دوستش دارید، قدم بردارید.
چرا کارها را به تعویق می‌اندازیم و چطور جلوی آن را بگیریم؟
به تعویق انداختن کارها و انجام‌شان در دقیقه 90، عادتی است که بسیاری از ما با آن دست به گریبان هستیم. در روانشناسی به این عادت «بیزاری از انجام وظیفه» یا «وظیفه بیزاری» می‌گویند؛ اگرچه به طور معمول با نام‌هایی همچون «تعلل» و «اهمال کاری» هم شناخته می‌شود. جز تنبلی که به گمان بسیاری شایع‌ترین علت این موضوع است، به نظر شما چرا کارها را به تاخیر می‌اندازیم و چطور می‌توانیم جلوی آن را بگیریم؟ به تعویق انداختن کارها چه عواقبی را به دنبال دارد؟